CJG

CJG Moerdijk

Soms maak je je als ouder zorgen om je kind en heb je misschien behoefte aan iemand die even met je meedenkt. Bijvoorbeeld als je kind erg druk of opstandig is, er thuis veel ruzie is of als je je zorgen maakt om je puber die veel aan het gamen is of somber is.

Bij het CJG denken we graag met je mee en zoeken we samen naar een oplossing die bij jullie (gezins)situatie past. Kom gerust langs. Je kunt rechtstreeks met de betrokken CJGers van jullie school contact opnemen via telefoon/app of mail. Natuurlijk mag de vraag ook via de leerkracht gesteld worden als u dat prettig vindt. De ervaring leert dat mensen na een eerste gesprek al wat meer ruimte ervaren en weer wat stappen kunnen zetten.

Kijkt u ook eens op de website van het CJG Moerdijk of bel 0800-6816816. U vindt hier een ruim gratis aanbod voor ouders en kinderen, en het geeft een indruk wat het CJG en de GGD voor u kunnen betekenen.

Andere handige links:

Video’s Opvoedinformatie Nederland