Protocollen

Op school hanteren wij diverse protocollen met betrekking tot de algemene organisatie en specifieke leerlingenzorg. Hieronder kunt u er een aantal lezen. Bij interesse naar een ander protocol kunt u deze opvragen bij de directie.

Pestgedrag

Ons pestprotocol is ook te vinden op de pagina over de sociale veiligheid.

Overblijf

De school geeft op maandag, dinsdag, donderdag, en vrijdag gelegenheid tot overblijven. Vanaf 1996 is gestart met overblijfmoeders. Deze overblijfhulpen zorgen bij toerbeurt voor de leerlingen die overblijven. Voor meer informatie zie de schoolgids en lees hier het overblijfprotocol.

Overblijfcoördinator: Mw. T. Jansen

Hoofdluis

De eerste dag na elke vakantie worden de leerlingen van onze school gecontroleerd op luizen. Wij zijn erg verheugd dat de werkgroep luizenbestrijding alle leerlingen zo goed mogelijk wil beschermen tegen de aanwezigheid en eventuele verspreiding van hoofdluis.

Wij vragen ook de ouders mee te werken, door er voor te zorgen dat hun kinderen op de data van de luizencontrole met fris gewassen haar op school komen, zonder speldjes, staartjes en gel.

Zie voor meer informatie ons protocol hoofdluis.

Blijf ons volgen

Wil je contact opnemen?